bilgeminho:)
Misafir
|
RE: Boys Over Flowers[꽃보다 남자]
off çok güzel ya :) çok tatlı gülmüş yine :D
|
|
| 04-23-2012 05:50 PM |
|
hotkiss
Minoz Fan
Mesajlar: 15
Üyelik Tarihi: Jun 2012
Rep Puanı: 0
|
RE: Boys Over Flowers[꽃보다 남자]
BOF'u unutamadım ben ya hiç bi kore dizisi aynı tadı veremedi yani açıkcası ben min-ho'ya değil jun-pyo'ya aşığım.
|
|
| 06-19-2012 07:48 PM |
|
Lee_Min_Ho
Minoz Fan
Mesajlar: 1,202
Üyelik Tarihi: Jan 2012
Rep Puanı: 145
|
RE: Boys Over Flowers[꽃보다 남자]
Allah'ım :) Şu F4'DE Min Ho'm ve Kim Bum'um da olmasa tadı çıkmıcak heralde :)
_______________________________________________________
Her zaman gülümse ^^
|
|
| 06-19-2012 09:01 PM |
|
GJunPyo
Minoz Fan
Mesajlar: 29
Üyelik Tarihi: Nov 2012
Rep Puanı: 2
|
Boys Over Flowers[꽃보다 남자]
Diziyi bitirdiğim için içimde buruk bir sevinç var.
Çok güzeldi, çok sevdim.
_______________________________________________________
Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
|
|
| 11-29-2012 12:12 AM |
|
bal_böceği
Adminoz | Forum |
      
Mesajlar: 8,115
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 116
|
Boys Over Flowers[꽃보다 남자]
_______________________________________________________
|
|
| 12-04-2012 10:50 PM |
|