39.Haftanın Minoz'u " Senalmh "
Adın : Sena. Bu ikinci ismim. Kısa olsun diye genellikle bunu kullanırım. Asıl yani tam ismim Emine Sena. Anlamı iman etmiş övülmüş. Bundan dolayı her iki ismimi de çok severim.
Yaşın: 14 yıl 2 ay 5 gündür bu hayattayım. Artık 15 mi denilir yoksa 14 mü bilemiyorum.
Hobilerin: Müzük dinlemek. Eşliğinde hayal kurma. İşte tüm mesele bu. Saatlerce bıkmadan hayal kurabilirim. Yapamayacağın bir şeyi hayal etmek gerçekten insanı yapmış kadar mutlu ediyor.
Fobilerin: Fobi demeyelim ama böceklerden pek hoşlanmam. Bir de yediğim etli yemeklerin içinden kemik çıkması en büyük korkum. Garip gelebilir ama bundan hiç hoşlanmıyorum.
Nerelisin:Mersin'in yoğurdu ile meşhur Silifke'sinden. Oranın da eriği ve portakalı ayrıca nar ve zeytini ile ünlü olan bir köyünden. Keben :)
Okul yada iş durumun :Mağdur bir 9. sınıf öğrencisiyim. Hedefim birincilikle girdiğim okulumu birincilikle tamamlamak. Hadi hayırlısı. !
~Ve Merak EdiLenLer~
Hangi dizileri seyredersin: Pek dizi izleyen birisi değildim. Kore dizileri ile tanışana kadar. Bunun nedeni Türk yapımı dizilerden hiçi ama hiç hoşnut olmamam. Romantik komedi, aksiyon, korku , adrenalin, umut. Her türlüsü Benim ilgimi çeksin yeterli. Bağlanmam için de oyuncuları ve karakterlerini çok sevmem lazım.
En çok neyi seversin:Ben ve çevremdekilerin kimse kırılmadan mutlu olması. Aslında böyle bir şey gerçekten çok nadir.. İşte bu gerçekten çok kötü.
Issız bir adaya düşsen yanına kimleri alırdın: Ailem, çünkü onlar olmadan hayat gerçekten çok zor. Min Ho, o anlatmaya gerek duyulmayan aşkımız. Ve minozcanlar, eğer min ho benimle geliyorsa onlarda üzülmemeli değil mi?
Aşk Acısı Çektinizmi:Aşk acısı değil de bir şapşalın ihtiraslarına alet oldum. İşte bu aşk acısından daha beter emin olun.
Sevdiğiniz İçin Çiğ Tavuk Bile Yer misiniz: Bırak çiğ tavuğu, eğer gerçekten sevmişsem haram olmayan her şeyi yer içerim.
Resim Yapmayı severmisiniz: Severim ama ucuna bir şey koymaları gerek. İlkoldayken not olduğu için yapaardım. Şimdi ise çok nadir elime kalem alıp resim çizmek yok yani özene bezene. Ama test çözerken, derste, kitap okurken falan acaip resim çizer yazı yazarım.
Sizce aşk nedir: Olması belki de imkansız olan bir şey için geceler yıllar boyunca ağlayarak dua etmek bir umut, bu umudu sonsuza kadar koruyabilmek bir güç ister. Çok büyük bir güç ister. Ama aşk yıllar boyunca biriktirdiğin gücünü bir saniye de harcamak demektir. Uğruna kendi benliğini yitirmek, her şeyden elini eteğini çekmek ve sonsuz boşlukta sonsuza kadar uğraşmak, belki de bir hiç uğruna. Yanlış olabilirim ama bunlar benim düşüncelerim. Sonuçta bu yönden bilgim gerçekten çok fazla değil.
En çok ne yapmak hoşunuza gider: Şarkı dinlerken hayal kurmak.
Duygusalmısınız: Şöyle diyeyim: Şu ana kadar yaşadıklarıma bakılırsa belki en çok ağlaması gereken kişilerden biri benim. ama ağlamak istemezsem ağlamam. bundan dolayı ayakta durmayı başarabildim. Gerçekten çok üzüldüğüm bir olay olduysa, mesela city hunter da Min Ho vurulduğunda, ağlarım. Hem de katıla katıla.
Kitap Okurmusunuz (şuan okuduğunuz varmı): Okumayı severim. Şu anda tarih kitabı okuyorum. Adı Kayıtdışı tarihimiz. yazarı yavuz bahadıroğlu. Gerçekten çok başarılı bir yazar. tarihi onun kaleminden okumak daha ayrı. Her alanda kitap okurum: polsiye, gerilim, korku, aşk,tarih...
Hayvanları severmisiniz Beslediğiniz bi hayvan varmı: Severim ama aprtmanda yaşadığımızdan pek besleyemeyiz. Geçen yaz bir kuşumuz vardı. Öldü. Ondan sonra bir daha kuş almadım ama balığım var iki tane. Arkadaşımdan hediyeler. Ara sıra onlarla konuşurum. gerçekten çok rahatlatıcı bir terapi. :)
Alış veriş Yapmayı severmisiniz: Severim ama her şeyin kararında olması gerektiğine inanıyorum.
Sosyalmisiniz yoksa asosyalmisiniz: Galiba ortası. Çünkü gerçek dostum dediğim kişiler daima bana enfazla vuranlar oldu. Kafa dengi birisi bulduğumda onlarla iletişim kurarım. Çok konuşrum, belki olması gerektiğindn daha da fazla.
Tuttuğun takım? Tabii ki: FENERBAHÇE.. Çok fazla maç izlediğimden adım sanım değişti artık.
En büyük takıntın nedir? Totem yaparım. İzleyemediğim maçlarda genelde kaybediyoruz.
En büyük hayalin? Herkesin benle gurur duyabilceği bir insan olmak, Peygamber Efendimize hakki ümmet, Hz. Allah'a layık bir kul olabilmek. İnşallah bunlar hepimiz için geçerli olur. Şöyle yürekten bir amiiin.!
Giyim tarzın? Daima spor. Bundan şaşmam çünkü rahatlık benim, ben rahatlığım. :)
En istikrarlı olduğun konu nedir? Eğer bir şey için inat ettiysem başarana kadar yılmam. Bu sabaha kadar uyumadan oturmamı gerektirecek olsa bile.
En beğendiğiniz ve beğenmediğiniz huyunuz? Galiba kendimi rahat anlatabiliyorum. Beğenmediğim huyum ise biraz fazla alınganım galiba.
Nasil bir Kişilige sahipsiniz? Konuşmayı çok seven, daima gülümsemek isteyen, çevresindekileri güldürmeyi iyi bilen, alıngan, rahat hemde fazlasıyla.
En sevdiğin renk ? Rengarenk:) Ama en fazla maviyi seviyorum galiba. Aslında o günkü ruh halime göre değişir.
Hangi tür müzikten hoşlanırsın/ Kimleri dinlersin? Genelde yabancı dinlerim. Dinlerken anlamlarına çok dikkat ederim, kötü şeylerle oluşturulan şarkılardan uzak durmaktır benim amacım. Mesela Lemonade Mouth. Şarkıları çok anlamlı ve ritimi çok güzel. Ayrıca Bridgit Mendler ın şarkıları da.
En sevdigin sarki hangisi? Neden ? Suddenly- Mona Tayo. Kulağa çok hoş geliyor ve city hunter da çok çalıyor.
En beğendiğin film ve aktör/aktrist? Film Lemonade Mouth. Aktör Min Ho, aktris ise Bridgit mendler. Onları çok sviyorum.
Sevdiğin için neleri göze alırsın? Dinimize aykırı olmayacak şekilde her şeyi.
Bir gününüz nasıl geçiyor? Tek düze.:( Sabah kalk, üzerini giyin okula git, akşam eve gel, yemek ye, ders çalış, yat.. Bir insanın hayatı bu kadar sıkıcı olabilir mi yahu?
Yaşadığın yerden bize bahseder misin. Dışarı çıktığında nerelere gidersiniz neler yaparsın... Silifke küçük bir ilçe. Doğruyu söylemek gerekirse pek gezmem. Gezersem de mağazaları gezerim. Gezilecek olsa çok güzel yerleri var. Pek önemsenmiyor belediyemiz tarafından o ayrı mevzu. Ama köyüm çok güzel bir yer. Bir çok hatıram var orada geçen. Her türlü meyve sebze yetişir. Yani hemen hemen.
Kolay bağışlar mısın /Kin tutar mısın? Eğer yaptığı affedilemez bir şeyse onu affeder ve ona gülümserim. ama yapmacık bir gülümseme olur bu. İnanın bu kin tutmaktan daha iyi bir yoldur. Kısa birsüreden sonra karşındaki bundan dolayı kafayı yiyebilir duruma gelir. Bu da benim taktiğim. :)
Yaptığın en büyük çılgınlık? Tek başına, güneşin altında, onca tehlikeyi göze alarak , sırtında ağır bir çantayla kilometrelerce yürümek, hemde inadın uğruna. :)
Bugünlerde en çok duyduğun söz? 9 sınıf sizin en sıkı tutmanız gereken senelerden biri. Siz en çok yolu bu senede katedersiiniz falan..
Evde yokluğunu hissettiğin şey? Çikolata. Neymiş efendim fazlası zararlıymış.?
Geçmişte yaşasaydın kim olurdun? Galiba yine ben. Nasıl mı? Bir yolunu mutlaka bulurdum.
Yapmaktan en çok hoşlandığın şey? İnsanların sorunlarını çözümlemesine yardım etmek.
Şu an olmasını istediğin bir şey? Sınırsız internet..
Şu an '' Ben burada ne yapıyorum? Kim getirdi beni buraya?'' gibi sorulara maruz kalmaksızın ruhunun olmak istediği yer ? O'nun dizinin dibi.
Yediğin halde '' ben bununla doymam'' diyecek kadar karşısında zayıf olduğun yemekler ? Köfte, sucuk-ama bugünlerde güvenilcek yer azaldığından pek eve girmez oldu- fırında makarna.
İzlemekten keyif aldığın tv programları? Genelde yarışma. Ben bilmem eşim bilir desem.
Hayatta en çok kıymet verdiğin şey? Mutluluk.
Karşı cinste hoşlandığın tip ? Uzun boy, bakmaya doyulmayacak gözler. Ne kısa ne uzun saçlar. Aslında bu değişir. Hani bir atasözü vardır. Gönül ota da konar ..... Yani aşk bu ne yaptıracağı belli olmaz.
Karşı cinste aradığın özellikler? Doğruluk, samimiyet, ihtirasları uğruna karşısındakilere zarar vermeyen-işte en önemlisi bu-...yeri geldiğinde romantik yeri geldiğinde komik, ağzı iyi laf yapan- böyle kişlerle tartışması daha eğlenceli olur- insanlık namına bir şeylerden yoksun olmayan....
Benzetildiğin biri varmı? Iu. Beni ona benzetiyorlar.
Aşağıdakiler senin için ne ifade ediyor/kısaca tanımlar mısın?
Aşk: Onun için kendi varlığını untmak.
Sevgi: Huzur.
Hayat: Yapaylıktan öte gitmiyor.
Dostluk: Daha bulamadım. :(
Para: :( değersiz olması gereken bir şeyi nasıl bu kadar abartabilirler ki?
Ölüm: Mutlu son. Yapaydan gerçeğe bir aracı.
İş: Hayırlısı ne ise o olur. Dahasına lüzum yok.
Hayat felsefen nedir? Hayatına yön veren düşüncelerin veya hayat amacın nelerdir?
Her açıdan faydalı bir insan olmak istiyorum. Ve kapanışı şöyle yapıyorum. ' Pes edecek olsaydım hiç başlamazdım'
Ne kadar kazık sorulardı bunlar? Nereden buldunuz böyle soruları anlamıyorum ki? Bu işin şaksı tabii. Gerçekten hepinize çok teşekkür ediyorum.
_______________________________________________________
Yine ve yine gülümsettin beni. Teşekkür ederim. ^^
|