eSs24
VlP Üye
    
Mesajlar: 1,755
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 66
|
RE: Siz bizim düğün davetiyemizi gördünüz mü ? ^^
Mesajlarınızı yeni gördüüm çok özür dileriiim..
(02-17-2012 03:09 AM)Sineminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.ahahah çok iyi fikir ben bayıldım çok hoş olmuş canım :D :D
Beğenmene sevindim teşekkürlerr ^^
(02-18-2012 06:03 PM)esr@ Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.adaşımm :) yeni gördüm bunu, harika olmuş. yaratıcılık bu olsa gerek:) ama şimdi bütün gözlerin minho da olduğu bir düğün senin için ne kadar güzel geçer bilinmez doğrusu :D :D
Doğru dedin bak o kısmı hiç düşünmedim :D Gerçi onunla evlensem düğün kötü geçse ne olur :D
(06-03-2012 07:55 PM)Lee_Min_Ho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Çok güzel olmuş tatlım :)
Çok teşekkür ettim canımcııım ^^
(04-01-2013 05:21 PM)yoona Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.yaa başkas olsun ama yine koreden olsun hadi..!!:D çok sewdm cnm yaratıcılığın çuketta:d
Teşekkür ederim :D Aslında Minho'ya büyük oldugundan o gözle hiç bakmadım yani yakıstıramıyorum da ama olsa güzel olur bu da hayallerimden biri :D
(04-01-2013 06:35 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Eline sağlık canım öğretmeni bilmem ama al benden yüz düğünede gelmek isterim kız minhoyu kaçırdık ama kim bum filan düğünde olur belki :-D:-D:-D:-D
Haha ayıpsınız Minho'yu verin bana kim isterseniz sizin olsun :D
(04-01-2013 06:38 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Düğün de ağlayan yırtınan birini görürsen o benim hiç takma mutluluktan ağlıyor olacağım :-D:-D:-D
Ooo teşekkür ederim :D Baska birini ayarlayalım sana üzülme :D
_______________________________________________________
이민호 씨 화이팅 ^^
|
|
| 04-02-2013 06:33 PM |
|
ayyuzlum
Minoz Fan
Mesajlar: 356
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 137
|
Siz bizim düğün davetiyemizi gördünüz mü ? ^^
ilk gördügümde inanamadım ama dügün davetiyesi gercekten cok güzel tasarlanmıs tebrik ederim.
artık dügüne benide davet listesine eklersin dimi altını mı alıp gelirim ahahahahahahaha   
_______________________________________________________
LEE MİN HO & AYYUZLUM
|
|
| 04-02-2013 07:46 PM |
|
Ciqdem.Minho
Minoz Fan
Mesajlar: 863
Üyelik Tarihi: Dec 2012
Rep Puanı: 23
|
Siz bizim düğün davetiyemizi gördünüz mü ? ^^
Davtiye o biçim damat 'ona diyecek lafım yok' eminim gelinde bir okadar güzeldir.Eeee ne yapalım bizede düğüne davet edilirsek eğer hediye ile birlikte gelmek düşer..
_______________________________________________________
|
|
| 04-03-2013 02:28 PM |
|
Seymaa
Minoz Fan
Mesajlar: 556
Üyelik Tarihi: Jul 2012
Rep Puanı: 29
|
Siz bizim düğün davetiyemizi gördünüz mü ? ^^
Çok hoş çok beğendim.Damat ve geline diyecek bir şeyimiz zaten yok :D Ellerine sağlık gerçekten çok güzel olmuş
_______________________________________________________
Sen bir tanesin canıım beniim :)
|
|
| 04-03-2013 10:21 PM |
|
Senalmh
Minoz Fan
Mesajlar: 941
Üyelik Tarihi: Dec 2012
Rep Puanı: 98
|
RE: Siz bizim düğün davetiyemizi gördünüz mü ? ^^
(04-03-2013 02:28 PM)Ciqdem.Minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Davtiye o biçim damat 'ona diyecek lafım yok' eminim gelinde bir okadar güzeldir.Eeee ne yapalım bizede düğüne davet edilirsek eğer hediye ile birlikte gelmek düşer.. 
Aynen öyle!
Bize de davetiye gelirse koşa kşa gitmek düşer...
Çok güzel olmuş ellerine sağlık!!
_______________________________________________________
Yine ve yine gülümsettin beni. Teşekkür ederim. ^^
|
|
| 04-03-2013 10:40 PM |
|