Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  LEE MIN HO'YU RÜYANIZDA NASIL GÖRDÜNÜZ? iran minoz 158 57,710 Son Mesaj:08-04-2014 01:38 AM
Video Kanaltürk-Gör Düğün Gibi (Güney Kore) ziyaretçi 9 8,084 Son Mesaj:05-19-2014 01:10 AM
Shocked Lee Min Ho rüzgarı dünyayı kasup kavuruyo bizim ülkemizde hala tık yokk....... hande lee 12 7,726 Son Mesaj:10-22-2013 05:03 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Siz bizim düğün davetiyemizi gördünüz mü ? ^^
Yazar Mesaj
eSs24 Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 1,755
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 66
Mesaj: #29
RE: Siz bizim düğün davetiyemizi gördünüz mü ? ^^
 
facebook share twittershare
Mesajlarınızı yeni gördüüm çok özür dileriiim..

(02-17-2012 03:09 AM)Sineminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.ahahah çok iyi fikir ben bayıldım çok hoş olmuş canım :D :D

Beğenmene sevindim teşekkürlerr ^^

(02-18-2012 06:03 PM)esr@ Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.adaşımm :) yeni gördüm bunu, harika olmuş. yaratıcılık bu olsa gerek:) ama şimdi bütün gözlerin minho da olduğu bir düğün senin için ne kadar güzel geçer bilinmez doğrusu :D :D

Doğru dedin bak o kısmı hiç düşünmedim :D Gerçi onunla evlensem düğün kötü geçse ne olur :D

(06-03-2012 07:55 PM)Lee_Min_Ho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Çok güzel olmuş tatlım :)

Çok teşekkür ettim canımcııım ^^

(04-01-2013 05:21 PM)yoona Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.yaa başkas olsun ama yine koreden olsun hadi..!!:D çok sewdm cnm yaratıcılığın çuketta:d

Teşekkür ederim :D Aslında Minho'ya büyük oldugundan o gözle hiç bakmadım yani yakıstıramıyorum da ama olsa güzel olur bu da hayallerimden biri :D

(04-01-2013 06:35 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Eline sağlık canım öğretmeni bilmem ama al benden yüz düğünede gelmek isterim kız minhoyu kaçırdık ama kim bum filan düğünde olur belki :-D:-D:-D:-D

Haha ayıpsınız Minho'yu verin bana kim isterseniz sizin olsun :D

(04-01-2013 06:38 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Düğün de ağlayan yırtınan birini görürsen o benim hiç takma mutluluktan ağlıyor olacağım :-D:-D:-D

Ooo teşekkür ederim :D Baska birini ayarlayalım sana üzülme :D
 
_______________________________________________________

이민호 씨 화이팅 ^^
04-02-2013 06:33 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
ayyuzlum Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 356
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 137
Mesaj: #30
Siz bizim düğün davetiyemizi gördünüz mü ? ^^
 
ilk gördügümde inanamadım ama dügün davetiyesi gercekten cok güzel tasarlanmıs tebrik ederim.
artık dügüne benide davet listesine eklersin dimi altını mı alıp gelirim ahahahahahahaha EpEpEpEp
 
_______________________________________________________

[Resim: 96du0m.jpg]

LEE MİN HO & AYYUZLUM


[Resim: 1zf3ee1.jpg]

04-02-2013 07:46 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
eSs24 Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 1,755
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 66
Mesaj: #31
RE: Siz bizim düğün davetiyemizi gördünüz mü ? ^^
 
(04-02-2013 07:46 PM)ayyuzlum Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.ilk gördügümde inanamadım ama dügün davetiyesi gercekten cok güzel tasarlanmıs tebrik ederim.
artık dügüne benide davet listesine eklersin dimi altını mı alıp gelirim ahahahahahahaha EpEpEpEp

Ayıpsın Türk Minozları Vip köşesine alacağım ^^
 
_______________________________________________________

이민호 씨 화이팅 ^^
04-03-2013 10:35 AM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Ciqdem.Minho Dışarıda
Minoz Fan

Mesajlar: 863
Üyelik Tarihi: Dec 2012
Rep Puanı: 23
Mesaj: #32
Siz bizim düğün davetiyemizi gördünüz mü ? ^^
 
Davtiye o biçim damat 'ona diyecek lafım yok' eminim gelinde bir okadar güzeldir.Eeee ne yapalım bizede düğüne davet edilirsek eğer hediye ile birlikte gelmek düşer..Ag Ag Ag
 
_______________________________________________________

[Resim: 1011013_645851685486815_1511556513_n.jpg][Resim: 1911766_644902618915055_1772558203_n.jpg]
04-03-2013 02:28 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Seymaa Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 556
Üyelik Tarihi: Jul 2012
Rep Puanı: 29
Mesaj: #33
Siz bizim düğün davetiyemizi gördünüz mü ? ^^
 
Çok hoş çok beğendim.Damat ve geline diyecek bir şeyimiz zaten yok :D Ellerine sağlık gerçekten çok güzel olmuş
 
_______________________________________________________

[Resim: lp7gx.jpg]
Sen bir tanesin canıım beniim :)
04-03-2013 10:21 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Senalmh Dışarıda
Minoz Fan

Mesajlar: 941
Üyelik Tarihi: Dec 2012
Rep Puanı: 98
Mesaj: #34
RE: Siz bizim düğün davetiyemizi gördünüz mü ? ^^
 
(04-03-2013 02:28 PM)Ciqdem.Minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Davtiye o biçim damat 'ona diyecek lafım yok' eminim gelinde bir okadar güzeldir.Eeee ne yapalım bizede düğüne davet edilirsek eğer hediye ile birlikte gelmek düşer..Ag Ag Ag

Aynen öyle!
Bize de davetiye gelirse koşa kşa gitmek düşer...
Çok güzel olmuş ellerine sağlık!!
 
_______________________________________________________

[Resim: 2ykgg1l.gif]
Yine ve yine gülümsettin beni. Teşekkür ederim. ^^
04-03-2013 10:40 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
eSs24 Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 1,755
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 66
Mesaj: #35
RE: Siz bizim düğün davetiyemizi gördünüz mü ? ^^
 
(04-03-2013 02:28 PM)Ciqdem.Minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Davtiye o biçim damat 'ona diyecek lafım yok' eminim gelinde bir okadar güzeldir.Eeee ne yapalım bizede düğüne davet edilirsek eğer hediye ile birlikte gelmek düşer..Ag Ag Ag

Teşekkür ederiim.Bekleriz ^^

(04-03-2013 10:21 PM)Seymaa Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Çok hoş çok beğendim.Damat ve geline diyecek bir şeyimiz zaten yok :D Ellerine sağlık gerçekten çok güzel olmuş

Çok teşekkür ettiiiim ^^

(04-03-2013 10:40 PM)Senalmh Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(04-03-2013 02:28 PM)Ciqdem.Minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Davtiye o biçim damat 'ona diyecek lafım yok' eminim gelinde bir okadar güzeldir.Eeee ne yapalım bizede düğüne davet edilirsek eğer hediye ile birlikte gelmek düşer..Ag Ag Ag

Aynen öyle!
Bize de davetiye gelirse koşa kşa gitmek düşer...
Çok güzel olmuş ellerine sağlık!!

Çok teşekkür ederim, bekliyoruz Minho-sshi'yle ^^
 
_______________________________________________________

이민호 씨 화이팅 ^^
04-04-2013 10:28 AM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]