(03-09-2014 04:27 AM)SalvatoreTVD Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Yoona'da bizim Türk milleti gibi heee ne meraklı :))) iyi kendini tutabiliyor valla hahahaaaaaa
"işle özel hayatı birbirine karıştırmayalım" min ho o ne len öyle hahahaaaaaa,kavga etmiş aynı iş yerinde çalışan aşıklar gibi atışıyorsunuz :))))))
Seung Gi'ye bak hele müşteri gibi gidip araştırmada yapmış Çakaaaaallll :))))
Seung Gi:"kötü mallar veya tarihi geçmiş kahveleri kendi yollarıyla tekrar kullanılır hale getiriyorlar "
hemen uğur dündarı yollayalım oraya baskına canım hemen :))))
İşle özel hayatı birbirine karıştırmayalım diyene bak,kızla atışıyor elinden gelse kıza nefes bile aldırmıcak mış min ho efendiiiiii min ho efendiiiii kendi koyduğun kurala kendin uy dürrük :P :P :P hhahaaaa
Seung Gi konuş canım yürü kim tutar seni aslanım benim konuş :))))) ee sonra ne olmuş Seung Gi :P :P :P :))))))
amanda aman hemen kızın hastalık geçirdiğini duyunca üzülür pişmanda olurmuş guduuuuuuuu Min Ho :))))
Uyanığa bak CV ayağına kızın hastlığını öğrenmeye çalışıyor hahahahaaahahhaaaaa :))))))
"Min Ho – Evet. Kapana kısıldım resmen. İnanabiliyor musun toplantı odası bile küçücük bir masa birkaç sandalyeden ibaret. Müdür odası diye bir şey yok. Şimdiden kendimi boğulacakmış gibi hissediyorum" haline şükret onu bulamayanlarda var Min Ho :)))
Sungmin bey amca başka yöntemler de düşün sen bu çocuk kolay kolay akıllanmaz ben sana diyeyim yani :)))) aslında sungmin bey amcacım sen bu oğlanı en alt kademeden başlatıcaktın bak nasıl hizaya gelirdiiiii :)))
babanne Rin Kook için üzüldüm :(
:(((( Donghae'min gözünden yaşlar aktıkça bende okurken o sahneleri yaşıyormuş gibi benimde gözümden yaşlar akıyor :(((((
:((((((((((
Hyo Joo sakın Donghae'ye ihanet edeyim deme min ho'yu severek(minozdaşlarım sakın yanlış anlamayın gerçek de değil senaryo icabı diyorum bunu,Donghae'm Hyo Joo'yu kurtarmış ama o ölmüş ya(Allah korusun) o yüzden)
OMO!! OMO!! OMO!!! So Ji Sub oppa Hyo Joo'yu tanıyor (şoka girip geliyorum ben ) :P :)))
Yine Muhteşem bir bölümdü emeklerine sağlık tatlım,yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyorum :))
Min Ho en azından hakaret etmiyor 'muşmula surat' demiyor mesela iş yerinde :D Onun için bu bile gelişme :D Dimi ama Sung Min amcanın onu direk garson olarak başlatması gerekirdi :)
Senden yaş akmasın yaa :/
Ama yapma,etme 2 kişiden aynı yorumu aldım
başrol Min Ho ve Hyo Joo.. Nasıl kıvırıp sizi bu aşka ikna edeceğim acaba kara kara düşünmek zorunda kalacağım :/
Nereden tanıyor acaba? Çok şaşırmayacaksınız, hatta bence aranızda tahmin edenler çıkacaktır :)
Güzel yorumun için teşekkür ederim :)
(03-09-2014 05:02 PM)_nhnlmh_ Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Bu bölüm de çok güzeldi geçmişi okurken gözlerim doldu akıyodu ama akmadı bi tek Min Ho'mun olduğu duygusal yerde akar onlar :P Teşekkürler devamını bekliyorum sabırsızlıkla :)
Hahah çok güldüm ya :) Seni etkileyip duygulandırabildiysem ne mutlu bana demek ki etkili yazmışım ^^
Güzel yorumun için teşekkür ederim :)
(03-09-2014 05:05 PM)fatmnur Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.çok güzeldi şu geçmiş ve şarkı çok hüzünlüydü vala hissettim yani aşkı için kendini siper etti vay bee su ji sub nerden tanıyodu onu o yüzden kaçmaya çalıştı ondan ay meraklandım he ellerine sağlık canım çok güzel bi bölümdü :)
Çok mutlu oluyorum ya böyle yorumları okuyunca hissedebilmenize çoook sevindim ^^
Herkese böyle bir Donghae lazım ama dimi?! :)
Çok teşekkür ederim yorumun için :)
(03-09-2014 07:24 PM)iran minoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Canim super bi bolumdu ya hakketen cok yeteneklisin."iti an comagi hazirlaa" ahahahha bu bolumune cok guldum.gecmis ise tam bir harikaydi.bende o aski gercekten hissettim secret bolumu basliyo.donghae'ye cok uzulduum :(( ama bence bu buyuk asktan sonra hyo joo min ho'yu sevmemelii sevemez de donghae yeniden gelsiiiin. :((((
Ellerine emegine sagilik yazar hanim cok guzeldi gelecek bolumu merakla bekliyorum.ama cok bekletmee :))
Canım benim çok teşekkür ederim, nasıl mutlu ediyorsunuz beni ^^
Aynen öyle yavaş yavaş 'secret' ın gizemi ortaya çıkacak! Donghae konusunda değil ama başka bir konuda çok şaşıracaksınız :)
İnanır mısın yazarken aşkın güzelliğini göstermek istedim ama bir yandan da korktum bu yorumlardan. Yani Donghae ve Hyo Joo'nun bu aşkından etkilenip Min Ho'yu sevmemesi gibi yorumlar almaktan korktum. Başımada geldi. Kendi başımı kendim yaktım sanırım :D Size nasıl Min Ho ve Hyo Joo aşkını kabullendirebilirim onun yollarını arıyorum şuan :D
Çok bekletmemeye çalışırım. Böyle heyecanlı yerlerde bırakmaya çalışınca yazdıkça yazıyorum bu seferde geç yayınlıyorum ^^
Güzel yorumun için teşekkürler :)
(03-09-2014 11:06 PM)LeeMinHoAşktır Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Yine mükemmel bir bölümdü hele hyo joo'nun kalp krizi geçirdiği an falan...
Eline sağlık canım :) Devamını bekliyorum SABIRSIZLIKLA!! :*
Çoook teşekkür ederim, yorumlardan gazı aldım yeni bölümleri yazmaya başlıyorum ^^