Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Saeng İl Chuk Ha HamNi Daa 'zehraamm' aleynaaminho 25 12,511 Son Mesaj:10-12-2014 12:00 AM
  saeng ill chukkayeee Öküzüm kiminho 75 30,965 Son Mesaj:10-10-2014 01:49 PM
  ömrümmmün neşesi kardeşim biraz geç oldu kusuruma bakma Saeng Il Chuk Ha Ham Ni Da <3 özlem can 30 14,706 Son Mesaj:10-04-2014 08:02 PM
  Saeng İl Chuk Ha Ham Nida 'Nihomm' aleynaaminho 20 11,693 Son Mesaj:10-04-2014 07:19 PM
Heart Saeng Il Chuk Ha Ham Ni Da oppacıkız 24 12,397 Son Mesaj:09-30-2014 05:18 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Saeng İl Chuk Ha Ham Ni Da Emine'm
Yazar Mesaj
bal_böceği Çevrimdışı
Adminoz | Forum |
*******

Mesajlar: 8,115
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 116
Mesaj: #8
RE: Saeng İl Chuk Ha Ham Ni Da Emine'm
 
facebook share twittershare
(05-22-2012 10:14 AM)rabiyeBYX Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.[Resim: u3qfm.jpg]
Balımmm iyiki doğdun, iyiki varsınnn As

Seninle ilk eğitim odasında tanıştık^^ ama asıl dostluğumuz henüz başlamamıştı...
İki yıl boyunca servislerimiz bile aynıydı senden ayrı nerdeyse hiç oturmadım (istisnalar hariç :D) molalarımızı ayarlamaya çalışmamız, çağrıda saçmalamalarımız, izin günlerimizi takip etmelerimiz ve tabiki videolar kapanmadan önceki dizi izlemelerimiz :D unutulmaz güzellikte ve geri getiremeyeceğimiz mutlulukta...
İyiki okadar sinir bozucu olayların içinde bu mutlulukları seninle birlikte yaşadık ve ekürü olmayı sonuna kadar hakettik :)
Aslında yazacak ve anlatacak çok fazla şeyim var ama birazınıda içeme atayım :) herzaman muhteşem olan Balım gelecektede muhteşem olmalısın...


genelde bu tarz sorular sormam ama?? En iyisi bu mu? Emin misin?


Seni çooook seviyorum!!

Spoiler:

Kim Joo Won'un unutulmaz veda mektubu :((

Cemiyet lideri Kim Joo Won’dan ilk ve son defa mektup alacak uzaylı fakir bir komşu sadece sensin… Bu yüzden kendinle gurur duymalısın. Bu öğlen rüzgar öyle güçlü esiyor ki ağaçları sallıyor. Sen bu mektubu okurken, bu güçlü esen rüzgarı ve ağaçların salladığını ben görebiliyorken senin de görmeni isterdim. Durduğum pencerenin önünde sende durabilseydin. Uzandığım yatakta sen de uzanabilseydin. Okuduğum kitapları sen de okuyabilseydin. En azından böyle birlikte olabilsek. Öyle olduğumuzu düşünelim, gerçekten birlikte olduğumuzu. En azından birbirini seven diğer aşıklar gibi gerçekten mutlu olduğumuzu söyleyelim...

Başka bir adamı sevme.
Sadece beni düşünerek yaşa.
Choi Woo Young (Oska^^) abimle çok yakınlaşma.
Bu bir emirdir.” Tüm yaşamım boyunca aldığım en bencilce karar bu olabilir ama bu cemiyet liderinin bir kararı. Kararıma saygı göster. Her zaman muhteşem olam Gil Ra Im gelecekte de muhteşem olmalısın.
Seni Delice Özleyeceğim...
Seni Seviyorum ...
[Resim: HLTX.jpg]

Doğum günlerini oldum olası hiç sevmedim ..
Her satırda bir bir anıları tekrar yaşadım gözlerimden yaşlar süzülerek..Elimizden gelse hayat uzaklara sürüklemese ayırmasa bizleri ömür boyu birlikte olmak isteyeceğim birisin iyiki varsın beni anlayan arkadaşım :)
biliyorum saçmaladım o kadar heycanlandım ki ne yazacağımı bilemedim..
Hyun bin'den esintiler çok güzeldii.Hediyede öle Minnho kollarını açmış uzatırken geri çevirmek olur mu :)
Teşekkürler canım iyiki varsın iyiki tanıdım [Resim: 106.gif]

Seni Seviyorum :)
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_mug5f4VoJ41r9zq5ro1_250.gif]

Spoiler:
[Resim: tumblr_muim6dQbgO1s7vpl4o2_500.gif]
(Bu Mesaj 05-22-2012 02:47 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : bal_böceği.)
05-22-2012 02:47 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
bal_böceği Çevrimdışı
Adminoz | Forum |
*******

Mesajlar: 8,115
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 116
Mesaj: #9
RE: Saeng İl Chuk Ha Ham Ni Da Emine'm
 
(05-22-2012 10:19 AM)bilgeminho:) Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.emineeeeee bal böceğimiz doğum günü kutlu olsun iyiki doğdun iyiki varsın iyiki burada bizimle birliktesin seni çok seviyoruz ve rabiye o kadar güzel şeyler yazmış ki seninle ilgili ben bile mutlu oldum:)

:) Teşekkürler Bilge'cim Ailemden birilerisiniz iyiki varsınız [Resim: 106.gif]
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_mug5f4VoJ41r9zq5ro1_250.gif]

Spoiler:
[Resim: tumblr_muim6dQbgO1s7vpl4o2_500.gif]
05-22-2012 02:48 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
mutlu çiğdem Çevrimdışı
Adminoz | Forum |
*******

Mesajlar: 4,800
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 193
Mesaj: #10
RE: Saeng İl Chuk Ha Ham Ni Da Emine'm
 
Emine'ciğim doğum günün kutlu olsun canım inşallah uzun seneler sağlıklı ve mutlulukla hayatını geçirirsin ve burda bulduğun dostluklarda bir ömür boyu sürer :)
 
_______________________________________________________

[img]Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.[/img]
05-22-2012 03:26 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
bal_böceği Çevrimdışı
Adminoz | Forum |
*******

Mesajlar: 8,115
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 116
Mesaj: #11
RE: Saeng İl Chuk Ha Ham Ni Da Emine'm
 
(05-22-2012 03:26 PM)mutlu çiğdem Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Emine'ciğim doğum günün kutlu olsun canım inşallah uzun seneler sağlıklı ve mutlulukla hayatını geçirirsin ve burda bulduğun dostluklarda bir ömür boyu sürer :)

Teşekkür ederim Çiğdem ablacım..Amin amin inşallah güzel dileklerin için sağolasın
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_mug5f4VoJ41r9zq5ro1_250.gif]

Spoiler:
[Resim: tumblr_muim6dQbgO1s7vpl4o2_500.gif]
05-22-2012 03:30 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
şuleeminho Çevrimdışı
Adminoz
*******

Mesajlar: 3,615
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 233
Mesaj: #12
RE: Saeng İl Chuk Ha Ham Ni Da Emine'm
 
Kuzum yeniden ve yeniden iyiki doğdun muah çok seviliyorsun ballı böcüşüm :D
 
_______________________________________________________

[Resim: g4tc6.gif] [Resim: g4tgs.gif]
05-22-2012 03:51 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
bal_böceği Çevrimdışı
Adminoz | Forum |
*******

Mesajlar: 8,115
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 116
Mesaj: #13
RE: Saeng İl Chuk Ha Ham Ni Da Emine'm
 
(05-22-2012 03:51 PM)şuleeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Kuzum yeniden ve yeniden iyiki doğdun muah çok seviliyorsun ballı böcüşüm :D

aynen sende :)
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_mug5f4VoJ41r9zq5ro1_250.gif]

Spoiler:
[Resim: tumblr_muim6dQbgO1s7vpl4o2_500.gif]
05-22-2012 03:58 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
leEMİN(E)ho Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 3,474
Üyelik Tarihi: Apr 2012
Rep Puanı: 139
Mesaj: #14
RE: Saeng İl Chuk Ha Ham Ni Da Emine'm
 
iyi ki dogdun kuzum :) hep birarada olacagımız nice senelere insallah :) Ge Ge
 
05-22-2012 04:24 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]