SalvatoreTVD
Minoz Fan
Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
|
Parti'ye Davet :)
Yer: Minoz Turkey Muhabbet
Başlık: Muhabbete Gel
Tarih: 6 Mayıs 2014 Salı (yani yarın)
Saat: 21:00 (akşam 9)
Tema: Bu sefer Safir Mavisi olsun ve herkes elinde Safir mavisi balonlarla partiye gelicektir.
(Mavi Gökyüzü rengi ve Dünya'nın en güzel rengi olduğu için)
Açıklama: Şık Bir şekilde giyinin(internetten kıyafet resmide olabilir )
bu başlık altında partiye geleceğiniz yakışıklı kavalyelerinizin resimleri ile
birlikte bu başlıkta paylaşın(Not: gerçekten kıyafet giyinip falan çekinmeyin bulduğunuz bir artistin de resmini paylaşabilirsiniz,sadece elbise resmide paylaşabilirsiniz)
Bol Müzik,Bol eğlence,Bol Sohbet,üstelik sürpriz sanatçılar bile sahneye çıkacak
1 saat boyunca eğlenmek istiyorsanız herkes bu partiye katılsın derim çıkın çıkın gelin ayol :))
NOT: Olmazsa Olmaz bir kuralımız var o da şudur: Herkes Min Ho benim Min Ho benim kavalyem demesin diye kavga tartışma gibi şeyler çıkmasın diye o gün Min Ho Reklam çekiminde olacaktır herkese duyrulur,başka bir yakışıklı kavalyenizi takın kolunuza gelin :))
Buarada benim Kavalyem her zaman ki gibi Donghae'm :))
Ben ve Kıyafetim
Bitanecik Kavalyem Aşkım Donghae'm
Buda Safir mavisi balonumuz :))
_______________________________________________________
"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
(Bu Mesaj 05-06-2014 01:40 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : SalvatoreTVD.)
|
|
| 05-06-2014 01:10 AM |
|
kiminho
Minoz Fan
Mesajlar: 4,065
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Rep Puanı: 369
|
RE: Parti'ye Davet :)
Bn elbisemi paylasabilecegimi sanmiyorm ama kavalyem lee taemin <3
_______________________________________________________
|
|
| 05-06-2014 02:34 PM |
|
LeeMinHoAşktır
Minoz Fan
Mesajlar: 543
Üyelik Tarihi: Mar 2013
Rep Puanı: 243
|
RE: Parti'ye Davet :)
Bende telden girdiğim için sadece kavalyemi söyleyebilirim :/ Yook Sung Jae(Btob'nin maknaesi :D)
_______________________________________________________
|
|
| 05-06-2014 06:01 PM |
|
lmao
Minoz Fan
Mesajlar: 5,725
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 455
|
RE: Parti'ye Davet :)
Bnde elbisemi paylaşamam ama anlatırım istiyosanız :D kavalyem JUNG YONG HWA :D
|
|
| 05-06-2014 06:02 PM |
|
minhocu_er99
Minoz Fan
Mesajlar: 1,265
Üyelik Tarihi: May 2011
Rep Puanı: 284
|
RE: Parti'ye Davet :)
Bende telefondan giriyorum maalesef :(
Gelebilecegimden emin değilim ama kavalyem g dragon olsun barii :D
_______________________________________________________
"Herhangi bir gün dalgınlığına gelse, yeter! Bir akşam fanusu kapatmayı unutsa, ya da koyun bir gece sessizce kalksa ve..." İşte o zaman küçük çanlar gözyaşlarına dönüşüyorlar...
Küçük Prens.
|
|
| 05-06-2014 06:50 PM |
|
_nhnlmh_
Minoz Fan
Mesajlar: 2,115
Üyelik Tarihi: Oct 2013
Rep Puanı: 267
|
Parti'ye Davet :)
[img]http:// Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.[/img]
_______________________________________________________
Seni bir an bile olsa görebilmek için her şeyimi verebileceğimi bilerek yaşa...Bütün bunlar senin için..
LEE MIN HO
![[Resim: sayyes.jpg]](http://loveminomusi.files.wordpress.com/2012/09/sayyes.jpg)
|
|
| 05-06-2014 07:04 PM |
|