Lee_Min_Ho
Minoz Fan
Mesajlar: 1,202
Üyelik Tarihi: Jan 2012
Rep Puanı: 145
|
Merhabalar, Ben Geç Kalan Zavallı Minozcuk. (:
Merhaba Selincim :) Aramız da bir yaş var ama sana Selin diyebilir miyim? :) Ben Rahime :) Merhabalar, Ben Geç Kalan Zavallı Minozcuk. (: yazmışsın fakat çok şanslı olduğunu söylemek isterim.Aramıza hoşgeldin :)
_______________________________________________________
Her zaman gülümse ^^
|
|
| 08-08-2012 12:11 AM |
|
dicle
Minoz Fan
Mesajlar: 15
Üyelik Tarihi: Aug 2012
Rep Puanı: 2
|
Merhabalar, Ben Geç Kalan Zavallı Minozcuk. (:
birileri ile aynı duyguları paylasmak süper bende bof tan basladım dahada kopamadım ama offf ölürüm ona yaaa
|
|
| 09-10-2012 09:52 PM |
|