bilgeminho:)
Misafir
|
RE: Merhabalar :)
off benim neden böyle arkadaşlarım yok:(
|
|
| 04-17-2012 11:35 PM |
|
Fındık
Minoz Fan
Mesajlar: 9
Üyelik Tarihi: Apr 2012
Rep Puanı: 9
|
RE: Merhabalar :)
(04-17-2012 09:32 PM)şuleeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Bir İzmirli Minoz daha hoşgeldin canım aramza :)
Konu yanlış yere açılmış hehe taşıyorum :D
:) :D hoş bulduk tşk ederim cnm
_______________________________________________________
|
|
| 04-19-2012 05:13 PM |
|
Fındık
Minoz Fan
Mesajlar: 9
Üyelik Tarihi: Apr 2012
Rep Puanı: 9
|
RE: Merhabalar :)
(04-17-2012 11:35 PM)bilgeminho:) Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.off benim neden böyle arkadaşlarım yok:(
olur olur zamanla :D
_______________________________________________________
|
|
| 04-19-2012 05:14 PM |
|
Fındık
Minoz Fan
Mesajlar: 9
Üyelik Tarihi: Apr 2012
Rep Puanı: 9
|
RE: Merhabalar :)
(04-18-2012 01:31 PM)rabiyeBYX Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.hoşgeldin Meryemcim aramıza :)
Seda ve Şehriban ile birlikte çok şanslısınız gerçekten^^
Minoz olmanızda ayrı bir mutluluk :D
tşk ederim cnm :)
_______________________________________________________
|
|
| 04-19-2012 05:14 PM |
|