Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Geç de olsa bir tanışma mesajım olmalı diyorum ve Merhaba aleynaaminho 24 14,812 Son Mesaj:10-24-2014 11:38 PM
  Tüm Minozlara Selam Olsun,Merhaba ireminoz. 24 15,181 Son Mesaj:10-15-2014 07:34 PM
  Merhaba Minozlar :D teooess 15 8,967 Son Mesaj:09-17-2014 11:22 PM
  merhaba nasılsınız yol dostlarım liminrem 12 8,578 Son Mesaj:07-24-2014 05:27 PM
  merhaba ayyuzlum 22 13,491 Son Mesaj:07-02-2014 07:13 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Merhaba !! :)
Yazar Mesaj
rabiyeBYX Çevrimdışı
Adminoz | Forum |
*******

Mesajlar: 4,488
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 153
Mesaj: #15
RE: Merhaba !! :)
 
facebook share twittershare
hoşgeldin Suedacım aramıza^^
etrafında bu kadar Minoz varken burda olmaman düşünülemezdi zaten....
bu arada bende Rabiye :)
 
_______________________________________________________

[Resim: 123456789_zpsb3cdc269.gif]
єη ιуιѕι вυ мυ؟ємιη мιѕιη؟
[Resim: choco%20tatl_zpsny7z3r7w.gif]
12-29-2011 01:33 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
SuedaMinHo Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 9
Üyelik Tarihi: Dec 2011
Rep Puanı: 4
Mesaj: #16
RE: Merhaba !! :)
 
(12-29-2011 01:33 PM)rabiyeBYX Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.hoşgeldin Suedacım aramıza^^
etrafında bu kadar Minoz varken burda olmaman düşünülemezdi zaten....
bu arada bende Rabiye :)

Evet ben üye olmakta biraz geciktim ama buradayım işte.. :)
Memnun oldum ... Ey
 
_______________________________________________________

[Resim: 17030389354bd47fc71cf64.jpg]
12-30-2011 10:57 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
esr@ Çevrimdışı
ProjectTeam
****

Mesajlar: 902
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 51
Mesaj: #17
RE: Merhaba !! :)
 
hoşgeldin aramıza :) güzel bir tesadüf sizinkisi :D ben de esra:) iyi vakit geçirirsin umarım:D
 
_______________________________________________________

[Resim: 938184a2gw1e8oh21p4cmg209q05hwmp.gif]
01-01-2012 01:03 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
SuedaMinHo Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 9
Üyelik Tarihi: Dec 2011
Rep Puanı: 4
Mesaj: #18
RE: Merhaba !! :)
 
(01-01-2012 01:03 PM)esr@ Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.hoşgeldin aramıza :) güzel bir tesadüf sizinkisi :D ben de esra:) iyi vakit geçirirsin umarım:D

Teşekkürler .. EyPuhaha
 
_______________________________________________________

[Resim: 17030389354bd47fc71cf64.jpg]
01-02-2012 09:54 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Sedæ_Min Ho':) Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 936
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 28
Mesaj: #19
RE: Merhaba !! :)
 
(12-27-2011 01:54 AM)EsLeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldın Sueda !! :)
Evet, sen bizim Seda ile ortak noktamızsın :)

HuuHuu koptum olum burda.. Suki'mm de gelmiş tamamlandık..;) BaGcEm
Hoş geldin Gıcık şey..!! :D
 
_______________________________________________________

[Resim: dwUTL.gif]
01-03-2012 12:36 AM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler:

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]