Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Geç de olsa bir tanışma mesajım olmalı diyorum ve Merhaba aleynaaminho 24 14,809 Son Mesaj:10-24-2014 11:38 PM
  Tüm Minozlara Selam Olsun,Merhaba ireminoz. 24 15,171 Son Mesaj:10-15-2014 07:34 PM
  Merhaba Minozlar :D teooess 15 8,959 Son Mesaj:09-17-2014 11:22 PM
  merhaba nasılsınız yol dostlarım liminrem 12 8,572 Son Mesaj:07-24-2014 05:27 PM
  merhaba ayyuzlum 22 13,480 Son Mesaj:07-02-2014 07:13 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
^__^Merhaba
Yazar Mesaj
mutlu çiğdem Çevrimdışı
Adminoz | Forum |
*******

Mesajlar: 4,800
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 193
Mesaj: #36
RE: ^__^Merhaba
 
facebook share twittershare
(06-11-2012 04:25 PM)jessica Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.İstanbul sen :)

Ankara
 
_______________________________________________________

[img]Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.[/img]
06-11-2012 05:19 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
jessica Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 35
Üyelik Tarihi: Jun 2012
Rep Puanı: 2
Mesaj: #37
RE: ^__^Merhaba
 
BBAL :) bence güzel almışsın sbs stresini bilrim test kitabına oturuyorsun kalkamıyorsun ev okul dershane bayağı yorucu neyse dinlenirsin bu yaz ama bu yazda tercih zamanınız sizin o da biraz yorucu bi de lise ye geçince şok yaşıyorsun :D dersler bayağı fazla ben yaşadım çünkü :D bi de o ingilizce yok mu o 6 ders en fazla o etkiliyor bizim okulun ingilizcesi bayağı zordu sıfırdan başlatıyorlar ama ikinci dönem biz bayağı zorlandık
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_m8w4olF58a1qbo2awo3_250.gif]
06-11-2012 05:19 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Lee_Min_Ho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,202
Üyelik Tarihi: Jan 2012
Rep Puanı: 145
Mesaj: #38
RE: ^__^Merhaba
 
Hangi okulda okuyordun ?
 
_______________________________________________________

Her zaman gülümse ^^
06-11-2012 05:20 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
jessica Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 35
Üyelik Tarihi: Jun 2012
Rep Puanı: 2
Mesaj: #39
RE: ^__^Merhaba
 
BBAL :) burak bora a.l :) kısaltılışı kullanılıyor da daha çok ondan öyle yazdım
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_m8w4olF58a1qbo2awo3_250.gif]
06-11-2012 05:22 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
jessica Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 35
Üyelik Tarihi: Jun 2012
Rep Puanı: 2
Mesaj: #40
RE: ^__^Merhaba
 
sen hangi okulu düşünüyorsun ?
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_m8w4olF58a1qbo2awo3_250.gif]
06-11-2012 05:25 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Lee_Min_Ho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,202
Üyelik Tarihi: Jan 2012
Rep Puanı: 145
Mesaj: #41
RE: ^__^Merhaba
 
Ben de Dinar Anadolu Öğrt.Lisesi :)
 
_______________________________________________________

Her zaman gülümse ^^
06-11-2012 05:31 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
$eyda Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 364
Üyelik Tarihi: Sep 2011
Rep Puanı: 17
Mesaj: #42
RE: ^__^Merhaba
 
Hoşgeldin aramıza canım Şeyda bende 17 yaşındayım memnun oldum:)
Shawolsun demek bende shawolum ama benim favorim Key tabi diğer üyeleri de severim ;)
 
06-11-2012 05:35 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]