melike01
Minoz Fan
Mesajlar: 541
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 57
|
RE: Lee Min Ho Ve Park Min Youn Çifti/Lee Min Ho And Park Min Young Couple
(10-15-2011 03:09 PM)ROCK PRENSESİ Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (10-15-2011 02:52 PM)melike01 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (10-14-2011 08:27 PM)eSs24 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (10-14-2011 06:22 PM)melike01 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.valla ne yalan söyliyiim birbirlerine çok yakışıyolar. :)
ama bunları söylemek bi minoz için zor :D
çeviri için teşekkürler.
Evet ..
İşe bak 5 yıl önce dizide karsılarındakiler öpüşüyor diye Minho, PMY ' nin gözlerini kapatıyo .. 5 yıl sonra öpüşüyolarr .. Ah ahh neden PMY'yi başrol seçtiler ki -_-
evet ya PMY başrol olmamalıydıı =_=
Neden bence Min Ho'nun gelmş geçmiş en güzel ve en genç partneri PMY. Bence çok yakışıyorlar birbirlerine. Bunu söylemek cidden çok zor ama öyle, sonuçta biz Min Ho'yu her konuda iyi seçiminden dolayı seviyoruz, kendisine yakışan kıyafetlerden tutunda rollere kadar, evet bu biraz farklı konu ama bence yakışıyorlar.
He bu demek olmuyor ki ilişkileri bir ömür devam eder, bence etmez. Niye derseniz bu Türkiye'de de böyle diğer ülkelerde de hep partnerleriyle çıkarlar sonra ayrılırlar.
Min Ho'nun üzülmesini tabi ki de istemem ama açıkçası bu ilişki bana uzun ömürlü gözükmüyor.
evet tabiki en güzel partneri ve çok yakışıyolar. sadece biz biraz kıskanıyoruz galiba :D
artık ilişkileri uzun sürermi sürmezmi bunu zaman göstericek.bizim ülkemizde dizideki partneriyle evlenenlerde var. Bergüzar korelle halit ergenç. üstelik bi çocuklarıda var . ve hala ilişkileri olduğundan iyi gidiyor.tabi bu olay PMY'la LMH'nun ilişkisini uzatıcak bi sebepmi bilemiyorum ^^
_______________________________________________________
|
|
| 10-15-2011 03:17 PM |
|
nickname
Minoz Fan
Mesajlar: 287
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 19
|
RE: Lee Min Ho Ve Park Min Youn Çifti/Lee Min Ho And Park Min Young Couple
MinHo'yla MinYoung ilişkisi ilk başta canımı sıkmıstı.. Hem de bayağı bi sıkmıştı.. Ama artık fazla önemsemiyorum. MinHo mutluysa gerisi önemli değil zaten ^ _ ^
Çeviri için Teşekkürlerr!! :)
_______________________________________________________
SARANGHAE MİNHO <3
|
|
| 10-15-2011 05:51 PM |
|
^^bşrminoz^^
Minoz Fan
Mesajlar: 565
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 15
|
RE: Lee Min Ho Ve Park Min Youn Çifti/Lee Min Ho And Park Min Young Couple
min ho mutlu biz mutlu ^^ zaten dizinin en başından belli biliyordum yani tahmin ediyorduk böyle bir şey olcağını video da açıkça göstermiş çeviri için saolun
_______________________________________________________
Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
''Ben varLığını tanımlayan isiMle tutunuyorum Hayata..''
(Bu Mesaj 10-16-2011 10:07 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : ^^bşrminoz^^.)
|
|
| 10-16-2011 10:04 AM |
|
melike01
Minoz Fan
Mesajlar: 541
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 57
|
RE: Lee Min Ho Ve Park Min Youn Çifti/Lee Min Ho And Park Min Young Couple
(10-16-2011 12:13 PM)bal_böceği Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (10-15-2011 03:17 PM)melike01 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (10-15-2011 03:09 PM)ROCK PRENSESİ Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (10-15-2011 02:52 PM)melike01 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (10-14-2011 08:27 PM)eSs24 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Evet ..
İşe bak 5 yıl önce dizide karsılarındakiler öpüşüyor diye Minho, PMY ' nin gözlerini kapatıyo .. 5 yıl sonra öpüşüyolarr .. Ah ahh neden PMY'yi başrol seçtiler ki -_-
evet ya PMY başrol olmamalıydıı =_=
Neden bence Min Ho'nun gelmş geçmiş en güzel ve en genç partneri PMY. Bence çok yakışıyorlar birbirlerine. Bunu söylemek cidden çok zor ama öyle, sonuçta biz Min Ho'yu her konuda iyi seçiminden dolayı seviyoruz, kendisine yakışan kıyafetlerden tutunda rollere kadar, evet bu biraz farklı konu ama bence yakışıyorlar.
He bu demek olmuyor ki ilişkileri bir ömür devam eder, bence etmez. Niye derseniz bu Türkiye'de de böyle diğer ülkelerde de hep partnerleriyle çıkarlar sonra ayrılırlar.
Min Ho'nun üzülmesini tabi ki de istemem ama açıkçası bu ilişki bana uzun ömürlü gözükmüyor.
evet tabiki en güzel partneri ve çok yakışıyolar. sadece biz biraz kıskanıyoruz galiba :D
artık ilişkileri uzun sürermi sürmezmi bunu zaman göstericek.bizim ülkemizde dizideki partneriyle evlenenlerde var. Bergüzar korelle halit ergenç. üstelik bi çocuklarıda var . ve hala ilişkileri olduğundan iyi gidiyor.tabi bu olay PMY'la LMH'nun ilişkisini uzatıcak bi sebepmi bilemiyorum ^^
dogru evlenenler var ama bunlar suan ııcn evlılık dusunmuyor.
uzun bi süre düşünmesinler bi zahmet :D
_______________________________________________________
|
|
| 10-16-2011 01:31 PM |
|