Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Min Ho Gözler Dolu Dolu Be My Last Love'ı söylüyor (Türkçe Altyazılı) glsm 5 5,307 Son Mesaj:09-11-2012 12:44 AM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 1 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lee Min Ho & Park Min Young - We Were In Love
Yazar Mesaj
Sineminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 119
Üyelik Tarihi: Jan 2012
Rep Puanı: 10
Mesaj: #8
RE: Lee Min Ho & Park Min Young - We Were In Love
 
facebook share twittershare
Bende sevinsem mi üzülsem mi bilemeyenlerdim aslında ama düşününce çok da yakıştırıyordum aslında . Ve sevgili olmaları da hoşuma gitmişti
Videodan çok etkilendim çok güzel olmuş ellerine sağlık
Hayırlısı neyse o olsun diyorum :)
 
_______________________________________________________

Lee Min Ho <3
Saranghe
01-26-2012 06:03 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
leehyunsang Çevrimdışı
Adminoz
*******

Mesajlar: 271
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 42
Mesaj: #9
RE: Lee Min Ho & Park Min Young - We Were In Love
 
Teşekkür ederim canlar :) Şarkıyı çok seviyodum zaten mükemmel uydu bu ikiliye :)
 
_______________________________________________________

[Resim: BbbOTq8CMAA_nzV.jpg]
01-26-2012 06:52 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
eSs24 Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 1,755
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 66
Mesaj: #10
RE: Lee Min Ho & Park Min Young - We Were In Love
 
Güzel olmuş tam bi ayrılık şarkısı :D Aşkları benim için dizideki kadardı ve bitti .. Hayırlısı olsun diyelim ..
Paylaşım için teşekkürler ^^
 
_______________________________________________________

이민호 씨 화이팅 ^^
01-27-2012 12:18 AM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
İzMir_LEE Çevrimdışı
Minozlarherzamanözel
*****

Mesajlar: 274
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 17
Mesaj: #11
RE: Lee Min Ho & Park Min Young - We Were In Love
 
Süper olmuş Dicle'm bayıldım. Şarkıya zaten bitiyordum. Min Ho'ya da bağlayınca tadından yenmez olmuş.
Ellerine sağlık. Dc
Yalnız sözler daha çok bizi anlatıyor. Türkçe alt yazılı izlediniz mi? Nakarat hariç ama. :D
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.


♫ ♪ ♬ ✰ SƧ501 ✰ ♫ ♪ ♬
01-27-2012 04:23 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
esr@ Çevrimdışı
ProjectTeam
****

Mesajlar: 902
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 51
Mesaj: #12
RE: Lee Min Ho & Park Min Young - We Were In Love
 
aslında bu video yu izlerken çıktıkları hiç aklıma bile gelmedi:) bu şarkıya bayılıyorum, anlamıda çok güzel ve city hunter a çok güzel olmuş ve cuk oturmuş. ayrılmalarına üzüldüm ama aşırı bir etki yapmamıştı bende zaten yanyana fotolarını hiç görmedim. bunun etkisi büyük sanırım. ama video çok çok güzel olmuş^^
ellerine sağlık dicle abla:)
 
_______________________________________________________

[Resim: 938184a2gw1e8oh21p4cmg209q05hwmp.gif]
02-01-2012 01:22 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Minho'Sun-hi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 44
Üyelik Tarihi: Jan 2012
Rep Puanı: 1
Mesaj: #13
RE: Lee Min Ho & Park Min Young - We Were In Love
 
Birisi şarkının ismini sormuş ^^
T-ara & Davichi - We Were In Love :)
video gerçekten çok güzel olmuş. Aslında yakışıyorlardı ama ayrılmalarına üzülmedim :D Minho'm mutluysa üzülmediyse hiç sorun yok ~
 
_______________________________________________________

Koydum sevinçlerimi önüme, baktım hepsi Sensiin. Minhoom <3 ^^

[Resim: 23x8w.jpg]
02-01-2012 03:52 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gülşah_minho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
Mesaj: #14
RE: Lee Min Ho & Park Min Young - We Were In Love
 
(02-01-2012 03:52 PM)MinhoSun-hi Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
Birisi şarkının ismini sormuş ^^
T-ara & Davichi - We Were In Love :)
video gerçekten çok güzel olmuş. Aslında yakışıyorlardı ama ayrılmalarına üzülmedim :D Minho'm mutluysa üzülmediyse hiç sorun yok ~

Şarkıyı ben sormuştum..
Teşekkürler.=))
 
_______________________________________________________

Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
02-01-2012 07:02 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]