iran minoz
Minoz Fan
Mesajlar: 952
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 389
|
RE: iyi ki tanidim...
(09-10-2013 01:36 PM)SENALEE MİN HO Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.sizinle konuşucam diye yatağımı toplayamadım yaa annem yatağın da yatağın diyor:D:D:D:Dbir vazgeçmedi
Tatlım annemın sesııııııı...ayyyyy...ama ben hemen yatağı toplayıp geldım :) kolay gelsın bebeğım
_______________________________________________________
|
|
| 09-10-2013 01:42 PM |
|
SENALEE MİN HO
Minoz Fan
Mesajlar: 361
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 80
|
RE: iyi ki tanidim...
(09-10-2013 01:42 PM)iran minoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (09-10-2013 01:36 PM)SENALEE MİN HO Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.sizinle konuşucam diye yatağımı toplayamadım yaa annem yatağın da yatağın diyor:D:D:D:Dbir vazgeçmedi
Tatlım annemın sesııııııı...ayyyyy...ama ben hemen yatağı toplayıp geldım :) kolay gelsın bebeğım
sağol canım
_______________________________________________________
Anladım Herşey Sensin :)
|
|
| 09-10-2013 05:29 PM |
|
birminozdaha:)
Minoz Fan
Mesajlar: 365
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Rep Puanı: 183
|
RE: iyi ki tanidim...
(09-10-2013 05:41 PM)mutlu çiğdem Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Geçmişten günümüze iyi ki tanımışım diye başlasam site çöker kaldıramayıp hahaha Minozlarımın hepsini çok seviyorum birini diğerinden ayırt edemem ne kadar mutsuz bile olsam buraya geldiğimde her şeyi unutup gülmeye başlıyorum tabi bu boş siteyle olmaz sizlerin varlığınızla oluyor iyi ki varsınız hepinizi çok seviyorum
Aynen ablam.Çoğunuzu yakından tanımasam da hepinizi çok seviyorum.Burası öyle sıcak bir yer ki...Hepiniz iyi ki varsınız:))
_______________________________________________________
Minoz olmak demek:Vazgeçen kimse zafer elde edemez diyen aktörün pes edecek olsak başlamazdık diyen minozları olmak, daha önce tanışmadığın insanlarla tek yürek olmak ve kocaman bir aileye sahip olmaktır.Birşey olduğunda terapi merkezimiz açık mı diyip koşup gelmektir:))
|
|
| 09-10-2013 05:44 PM |
|