Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Tüm Minozlara Selam Olsun,Merhaba ireminoz. 24 15,181 Son Mesaj:10-15-2014 07:34 PM
  Selam Minozlar :)) Dreams Merve 38 17,450 Son Mesaj:09-01-2014 06:16 PM
  selam şakayık 0 1,967 Son Mesaj:12-08-2013 11:24 PM
  Tum Minozlara selam AygunMinoz 19 10,128 Son Mesaj:09-15-2013 08:38 PM
  Selam :) miss_wong 9 5,951 Son Mesaj:08-06-2013 06:12 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 1 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Herkesee Selam :)
Yazar Mesaj
İzMir_LEE Çevrimdışı
Minozlarherzamanözel
*****

Mesajlar: 274
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 17
Mesaj: #8
RE: Herkesee Selam :)
 
facebook share twittershare
Vay aramızda bir erkek minoz var, süper. Çok memnun oldum gördüğüme. :D
Hoş geldin Enes, ben de Selin. Senin yaşın da küçükmüş. :D
BOf çoğu kişinin favorisidir evet ama Cİty Hunter ve Personal Taste gibi diziler de sağlamdır. Esra'nın da dediği gibi aksiyonu erkekler pek sever. :D Galiba Bof'tan oldukça etkilenmişsin ki City Hunter fazla etki yapmamış.
Neyse onları izledikçe seversin.
Tekrar hoş geldin. İyi forumlar. (:
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.


♫ ♪ ♬ ✰ SƧ501 ✰ ♫ ♪ ♬
01-27-2012 04:29 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
enesminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 61
Üyelik Tarihi: Jan 2012
Rep Puanı: 6
Mesaj: #9
RE: Herkesee Selam :)
 
Hoşbuldum,teşekkürler.Aslında bu sitede sırf kız minoz olduğunu tahmin etmiştim. :D BOF'tan sonra bir sürü dizi izlediğim artık BOF'un etkisinden kalktım sayılır. :)
 
_______________________________________________________

[Resim: 7337423ed7fde91c71cf6c5.gif]

O gülüşün varya o gülüşün... :)
01-27-2012 01:33 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
rabiyeBYX Çevrimdışı
Adminoz | Forum |
*******

Mesajlar: 4,488
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 153
Mesaj: #10
RE: Herkesee Selam :)
 
hoşgeldin Enes aramıza
erkek bir minoz olduğunu bilmiyordum gerçekten çok sevindim :)
kesinlikle City Hunter ve Personal Taste'yi de izlemelisin
bu arada ben Rabiye
 
_______________________________________________________

[Resim: 123456789_zpsb3cdc269.gif]
єη ιуιѕι вυ мυ؟ємιη мιѕιη؟
[Resim: choco%20tatl_zpsny7z3r7w.gif]
01-27-2012 01:42 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
enesminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 61
Üyelik Tarihi: Jan 2012
Rep Puanı: 6
Mesaj: #11
RE: Herkesee Selam :)
 
[b] Hoşbuldum,memnun oldum Rabiye :) City Hunter'ı izledim vakit bulduğumda Personal Taste'i izlemeye başlıcam.Teşekkürler. :)
 
_______________________________________________________

[Resim: 7337423ed7fde91c71cf6c5.gif]

O gülüşün varya o gülüşün... :)
01-27-2012 01:49 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Sineminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 119
Üyelik Tarihi: Jan 2012
Rep Puanı: 10
Mesaj: #12
RE: Herkesee Selam :)
 
Hoşgeldin Enes bende Sinem herkes gibi bende Personal Taste tavsiye ederim :D
 
_______________________________________________________

Lee Min Ho <3
Saranghe
(Bu Mesaj 01-27-2012 02:10 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : Sineminho.)
01-27-2012 02:10 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
enesminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 61
Üyelik Tarihi: Jan 2012
Rep Puanı: 6
Mesaj: #13
RE: Herkesee Selam :)
 
Hoşbuldum Sinem:) Evet bu sitedeki bütün minozlar Personal Taste öneriyo.Şimdiki izlediğim dizi bitsin başlıycam :)
 
_______________________________________________________

[Resim: 7337423ed7fde91c71cf6c5.gif]

O gülüşün varya o gülüşün... :)
01-27-2012 04:33 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
eSs24 Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 1,755
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 66
Mesaj: #14
RE: Herkesee Selam :)
 
(01-27-2012 03:23 AM)enesminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşbuldum,teşekkürler. :) Hayır sakıncası yok.13 yaşındayım.Aslında City'ide çok sevdim ama BOF'tan başka daha iyi dizi olamaz diye düşüyorum.Personal Taste'ide vakit bulduğumda izleyeceğim :)

Bingo ! Bof'dan daha iyisi yok ,)
 
_______________________________________________________

이민호 씨 화이팅 ^^
01-29-2012 06:52 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler:

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]