Sedæ_Min Ho':)
Minoz Fan
Mesajlar: 936
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 28
|
RE: Min Ho'nun Papatyası geldi =)
Hoşgeldin Papatya abla ..:) Herkese elinde sonunda olan şey sana da olmuş.... ;) Min Ho Oppaya hayranlık..;) Aramıza katıldığın için sevindim..:)
_______________________________________________________
|
|
| 07-15-2011 12:31 AM |
|
^^bşrminoz^^
Minoz Fan
Mesajlar: 565
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 15
|
RE: Min Ho'nun Papatyası geldi =)
hoşgeldin unnim :)
_______________________________________________________
Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
''Ben varLığını tanımlayan isiMle tutunuyorum Hayata..''
|
|
| 07-20-2011 04:49 PM |
|
Bahar=LeeMinHo
Banned
Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
|
RE: Min Ho'nun Papatyası geldi =)
Hoşgeldin papatyacım şimdi ben de demek isterdimki Şule nerden bulaştırdın beni diye ama demiyorum diyemiyorum :D Nurdan neredesin tüm suçlu sensin :D Artık suçlu mu desem şanslı mı desem :D Şule'ye ancak Thalia'yı senden önce tanıyordum diye hava atabilirim:D Şaka bir yana 1.5 yıl oldu kızlar ne çok şey sığdırdım kore sevgisi ve minho sevgisi dolu yaşamıma iyiki sizler gibi minoz adı altında bir dostluğun içindeyim amacımız hepbirlikte olmaktı...sanırım hepbirlikte bunu başarıyoruz :)
|
|
| 08-01-2011 08:22 PM |
|
Sedæ_Min Ho':)
Minoz Fan
Mesajlar: 936
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 28
|
RE: Min Ho'nun Papatyası geldi =)
Aynen Hep birlikte bir Minoz'uzzzz :D <3<3<3
_______________________________________________________
|
|
| 08-01-2011 08:43 PM |
|