SalvatoreTVD
Minoz Fan
Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
|
Bu Çok Önemli!!
Arkadaşlar CL'in şarkısının kaldırılması için bir etkinlik var saygı çerçevesinde görüşlerinizi belirtip katılmak isterseniz buyrun tıklayn linke
Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
Konunun neolduğunu merak ediyorsanız face sayfasında detaylı açıklamaları var.
_______________________________________________________
"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
(Bu Mesaj 03-12-2014 03:13 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : şuleeminho.)
|
|
| 03-12-2014 01:50 AM |
|
kiminho
Minoz Fan
Mesajlar: 4,065
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Rep Puanı: 369
|
RE: Bu Çok Önemli!!
Facem yok biraz anlatabilir misin ?
_______________________________________________________
|
|
| 03-12-2014 01:59 PM |
|
kiminho
Minoz Fan
Mesajlar: 4,065
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Rep Puanı: 369
|
RE: Bu Çok Önemli!!
2ne1 grubuna da cl ' yi de cok cok severim ama bundaki kotu olan seyi ben anlamadim ? Neden kaldirmis sayfadan ?
_______________________________________________________
|
|
| 03-12-2014 07:52 PM |
|
iran minoz
Minoz Fan
Mesajlar: 952
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 389
|
RE: Bu Çok Önemli!!
(03-12-2014 05:09 PM)SalvatoreTVD Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.o sure de AMME suresi...
haftasonu twitterda belirli bir saat içinde etkinlik olacak mutlaka katılın kızlar
asya abla twitteri haber verdigin icin sagol cunku benim fb yok mutlaka katilmaya calisicam.allah onlari islah etsin....
_______________________________________________________
|
|
| 03-12-2014 10:24 PM |
|
kiminho
Minoz Fan
Mesajlar: 4,065
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Rep Puanı: 369
|
RE: Bu Çok Önemli!!
(03-12-2014 10:24 PM)iran minoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (03-12-2014 05:09 PM)SalvatoreTVD Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.o sure de AMME suresi...
haftasonu twitterda belirli bir saat içinde etkinlik olacak mutlaka katılın kızlar
asya abla twitteri haber verdigin icin sagol cunku benim fb yok mutlaka katilmaya calisicam.allah onlari islah etsin....
ya ben konuyu cidden anlamadım kızılacak konu ne ?
_______________________________________________________
|
|
| 03-12-2014 11:22 PM |
|